Deoarece Consiliul Judetean (CJ) Iasi intampina dificultati in sustinerea financiara a societatii comerciale Aeroportul Iasi SA, exista posibilitatea ca, in viitor, acesta sa functioneze in parteneriat public - privat. "CJ nu are suficienti bani pentru a sustine si reabilitarea pistei de aterizare, si extinderea acesteia, si modernizarea aerogarii, si realizarea zonei cargo. Mai mult, nu se intrevad sanse ca Ministerul Transportului, Constructiilor si Turismului sa ne sustina in acest sens. Din cadrul programelor de finantare ale Uniunii Europene au fost excluse dezvoltarea aeroporturilor si a garilor feroviare", a declarat ieri Lucian Flaiser, presedintele CJ. In sensul realizarii unui parteneriat pentru dezvoltarea aeroportului international iesean, CJ a programat deja o intalnire cu o firma aeronautica britanica. Astfel, peste o saptamana reprezentantii CJ si ai conducerii aeroportului vor avaea o intrevedere cu delegatia care va reprezenta compania British Airlines, care si-a manifestat intentia de a investi in aeroportul iesean. "Daca se va realiza acordul cu compania aeronautica britanica, atunci aceasta va impune mai multe conditii. Dar, oricum, aeroportul international va deservi tot comunitatea ieseana", a mai precizat Flaiser.
(T.L.)
Deoarece Consiliul Judetean (CJ) Iasi intampina dificultati in sustinerea financiara a societatii comerciale Aeroportul Iasi SA, exista posibilitatea ca, in viitor, acesta sa functioneze in parteneriat public - privat. "CJ nu are suficienti bani pentru a sustine si reabilitarea pistei de aterizare, si extinderea acesteia, si modernizarea aerogarii, si realizarea zonei cargo. Mai mult, nu se intrevad sanse ca Ministerul Transportului, Constructiilor si Turismului sa ne sustina in acest sens. Din cadrul programelor de finantare ale Uniunii Europene au fost excluse dezvoltarea aeroporturilor si a garilor feroviar