In perioada Sarbatorilor de Pasti romanii au adus marilor retele de magazine incasari cu 40-50 la suta mai mari decat cele inregistrate intr-o luna obisnuita si chiar cu cateva procente mai mult fata In perioada Sarbatorilor de Pasti romanii au adus marilor retele de magazine incasari cu 40-50 la suta mai mari decat cele inregistrate intr-o luna obisnuita si chiar cu cateva procente mai mult fata de cele inregistrate in perioada similara a lui 2003. Ca in fiecare an, apropierea Sarbatorilor a crescut apetitul pentru cumparaturi al romanilor. Fie ca au cumparat produse traditionale, specifice Sarbatorilor, respectiv miel, oua, cozonac sau vin, fie ca au cumparat diverse cadouri pentru cei dragi, si in acest an romanii "au umplut buzunarele" marilor lanturi de magazine prezente pe piata romaneasca dand peste cap chiar si previziunile acestora.
Cu program pana la 12 noaptea, abia s-a facut fata cumparatorilor
Ca si in anii trecuti, romanii au lasat cumparaturile pe ultima suta de metri, inghesuindu-se in magazine chiar in saptamana Pastelui. Pentru a putea face fata afluxului de vizitatori, magazinele au fost nevoite sa-si prelungeasca programul. "Incepand cu 1 aprilie programul unitatilor Carrefour a fost prelungit pana la ora 23 datorita faptului ca au fost foarte multi oameni care preferau sa-si faca cumparaturile seara pentru a evita aglomeratia. Cu toate acestea, numarul cumparatorilor a fost constant mare, pe toata durata zilei", ne-a declarat Andreea Mihai, director de marketing al grupului Carrefour. "Vanzarile au crescut in aceasta perioada peste asteptari, fiind cu 40 la suta mai mari fata de o perioada normala a anului", a adaugat Andreea Mihai. Hypermarketul Cora a avut program, chiar pana la miezul noptii. "Varful vanzarilor s-a inregistrat in zilele de joi si vineri, iar sambata mai putini romani au mai "batut magazinele" dupa cumparaturi",