•In luna martie, Fiat vehicule pasageri a inregistrat o crestere a vanzarilor de 134% fata de luna similara a anului trecut, per total, in primul trimestru al anului 2004, vanzarile inregistrand o crestere de 38% fata de perioada similara din 2003.
Efect direct al campaniei de lansare Fiat Panda si al campaniilor de repozitionare de pret pentru modelele Stilo si Punto, vanzarile Fiat vehicule pasageri au atins nivelul de 124 unitati livrate in luna martie si un total de 228 unitati in primele 3 luni ale anului in curs.
In topul vanzarilor conduce Fiat Panda, care, in numai cateva saptamani de la lansare, s-a vandut in peste 200 unitati, 93 dintre acestea fiind deja livrate catre primii clienti, Masina Anului in Europa si Romania instalandu-se in pozitia de lider detasat al segmentului din care face parte.
Beneficiind de o abordare mult mai apropiata de cerintele pietei, din punctul de vedere al strategiei de pozitionare a pretului in raport cu concurenta, Noul Fiat Stilo si Punto s-au alaturat best-seller-ului Panda, contribuind la bunele rezultate inregistrate de marca Fiat in primul trimestru al anului in curs.
"Cred ca este un important pas inainte facut de marca Fiat in incercarea de reintoarcere la pozitiile fruntase pe care le-a ocupat in trecut, un semn ca noile modele Fiat sunt apreciate de clientii din Romania", a declarat Herbert Stein, presedintele AutoItalia Group.
Semne bune pentru marca Fiat vin si de pe pietele europene. In Italia, Fiat a inregistrat o crestere a cotei de piata de 1.7 %, atingand nivelul de 28.7 % in luna martie, contrar trendului general al pietei auto italiene, in descrestere cu 8%.
•In luna martie, Fiat vehicule pasageri a inregistrat o crestere a vanzarilor de 134% fata de luna similara a anului trecut, per total, in primul trimestru al anului 2004, vanza