Documentare prin birturi din piete, localuri familiale si baruri de cartier
Doua dintre spoturile care au avut cel mai mare succes la public in ultimele sase luni au fost comandate de aceeasi firma producatoare de bauturi alcoolice si au fost realizate de agentia Nex Cap.
Campania ?Unirea? este la al treilea spot TV. Cei de la Next Cap au mizat pe farmecul discret al consumatorilor pitoresti. ?In fond, ar fi fost nefiresc sa nu profitam de prezenta pitorescului nativ, cind el nu este altceva decit creatia pur involuntara a majoritatii unei natiuni pentru care Unirea a fost inventata?, spune Wanda Podgurschi, Account Manager la Next Cap.
Pentru a se familiariza cu universul consumatorului (oamenii simpli, muncitori, fara multe aspiratii, a caror viata se deruleaza fara evenimente extraordinare), echipa de creatie de la NextCap
?a facut teren? printr-o serie de birturi din piete, localuri familiale si baruri de cartier.
Al treilea spot ?Unirea? a fost filmat in doua locatii: printre blocurile din Lizeanu si la Spitalul Filantropia.
A fost folosita aceeasi distributie, cunoscuta deja publicului avizat, din celelalte doua spoturi.
Campania a fost impartita in etape. In prima, ?Unirea? era prezentat publicului-tinta, apoi a incercat sa ?intre in casa publicului? pregatind pentru fiecare spot noi surprize.
Echipa care a lucrat la aceasta campanie a considerat ca publicul-tinta asteapta povesti din ce in ce mai ?viguroase?.
?Mie imi place genul de reclama mai frusta?
Spoturile populare pentru ?Unirea? au fost regizate de Radu Muntean. El a ales distributia reclamelor care au facut hazul telespectatorilor in ultimul an.
Mie imi place genul asta de reclama mai frusta, cu personaje pe cit posibil reale si credibile. Eu m-am ocupat de casting, impreuna cu casa de productie. Stiind scenariul am ales niste