Cea de-a XIII-a editie anuala a Expozitiei si Conferintei Internationale de Tehnologia Informatiei si Comunicatii, CEFR-2004, nu si-a propus sa insemne un targ educational. Chiar cele 4 sectiuni Cea de-a XIII-a editie anuala a Expozitiei si Conferintei Internationale de Tehnologia Informatiei si Comunicatii, CEFR-2004, nu si-a propus sa insemne un targ educational. Chiar cele 4 sectiuni specializate pe care a fost structurat targul au vorbit extrem de clar despre ceea ce era de vazut la Romexpo, saptamana trecuta: comunicatii, software si solutii IT&C pentru afaceri, hardware, echipamente de birou, multimedia si incubatoare de software. N-ar fi fost rau, insa, daca in cei 10.000 de metri patrati si dintre cele 120 de firme participante sa fi gasit ceva mai multe produse educationale, fie si numai pentru faptul ca IT&C se adreseaza in principal tinerilor. Vizitand CERF am inteles mai usor de ce la marile competitii internationale de soft educational sau de produse educationale multimedia, Romania nu e foarte puternic reprezentata. Daca vorbim de ultimele doua editii ale Targului Mondial al Educatiei (WEM-Lisabona) ori ale celebrei "Educa" - editia 2003 de la Berlin, unde singura prezenta romaneasca a fost asigurata de catre MEC si SIVECO Romania, care a prezentat programul Sistem Educational Informatizat, intelegem ca pana la urma domeniul educatiei pare mai putin atractiv, cel putin deocamdata, pentru piata romaneasca IT&C. La CERF, anul acesta s-a spart totusi gheata: SIVECO Romania a expus programul AEL - platforma de invatare eLearning destinata nu doar elevilor, ci si tinerilor si adultilor, Softwin-ul a prezentat, timid, dar a prezentat, pachetul educational multimedia, iar Roel produsele de inalta performanta tehnica: minitipografiile achizitionate de catre Ministerul Educatiei pentru dotarea scolilor pentru sustinerea examenelor nationale de bacalaureat, a te