•Sina de tramvai montata cu aprobarea lui Neculai Abalasei in zona Copou reprezinta un pericol public pentru cetateni •Acesta a scos o sina din otel de buna calitate, provenita din Cehia, pentru a monta una care nu a primit aviz de calitate de la Inspectoratul Judetean de Constructii si care este facuta dintr-un material de proasta calitate •Directorul RATEC a distrus cu buna stiinta probele dintr-un dosar aflat pe rolul instantelor de judecata
Directorul Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC) dovedeste inca o data ca si-a facut un tel din a pune viata cetatenilor in pericol. Astfel, Neculai Abalasei a demonstrat o crasa iresponsabilitate atunci cand a decis scoaterea sinei de tramvai, adusa din Cehia, din otel de buna calitate, care are un grad inalt de elasticitate, cu una provenita din Austria, care este mult mai rigida. Din punctul de vedere al specialistilor in constructii, Abalasei a luat aceasta decizie pentru ca in zona Copou traseul tramvaiului este unul liniar, fara curbe, urmand ca sina de buna calitate sa o foloseasca la zonele in care linia de tramvai urmeaza trasee curbate, care impun o elasticitate crescuta. O alta problema ignorata de directorul RATEC este ca, in acest caz, linia provenita din Austria nu prezinta nici un certificat de calitate eliberat din partea Inspectoratului Judetean de Constructii. "Nu este problema Inspectoratului sa elibereze certificate de calitate, ci a laboratorului RATEC. Regia stabileste daca sina pe care o monteaza este de buna calitate", a declarat Radu Lupasteanu, inspectorul sef al Inspectoratului Judetean in Constructii.
Pe langa faptul ca linia de tramvai este rigida, Abalasei a decis sa elimine pavele necesare asigurarii unui plan elastic caii de rulare, care sa amortizeze vibratiile. In loc sa ia in considerare ca zona de langa Biblioteca Centrala Universitara este intens c