PSD plesneste de energie, Alianta PNL-PD este deja obosita. Asa se prezinta principalii competitori in alegeri, dupa doua saptamani de spectacole electorale, in care si-au lansat candidatii pentru PSD plesneste de energie, Alianta PNL-PD este deja obosita. Asa se prezinta principalii competitori in alegeri, dupa doua saptamani de spectacole electorale, in care si-au lansat candidatii pentru scrutinul din 6 iunie. Din desfasurarea inegala de forte se vede limpede cine se afla la putere si cine, in opozitie, dar si cine vrea sa castige alegerile si cine spera ca le va castiga. Campania pesedista - centrata pe mesajul "partidul este o forta" - are o amploare fara precedent. Lansarea candidatilor pe zone geografice, altfel goala de continut, a capatat proportiile unui eveniment prin mobilizarea in masa si transformarea ei intr-un show politic atent regizat, ai carui protagonisti nu au fost alesii locali, ci liderii de la Bucuresti. Locul actiunii: totdeauna o sala polivalenta, in care sa incapa 5-6000 de oameni, care, aplaudand viguros si agitand stegulete si pancarte, sa lase privitorului impresia ca PSD e un partid simpatizat. Recuzita: tricouri si sepci cu insemnele partidului, steaguri albastre, ploaie de confetti si baloane peste multime in momentul culminant, cand tobele anunta: "Stand up for the champions!" ("In picioare pentru campioni!"), sugerand entuziasmul si increderea in victorie. Distributia: candidatii la primariile marilor orase, pusi la patru ace, proiectati pe ecrane uriase si, neaparat, Adrian Nastase prietenos, optimist, promovand "echipa PSD". Sub poleiala spectacolului, nu s-au vazut figurantii osteniti, adusi direct de la munca, elevii imbracati la repezeala in tricourile cu trei trandafiri, activistii de odinioara pe post de candidati, tepeni in hainele social-democrate si paralizati fara discursurile imprimate pe prompter. Freneticul show pe