Big Brother, editia romaneasca a show-ului de succes inventat de John de Mol, subintitulata Fratele cel mare, este, se pare, cea mai scumpa productie locala de televiziune. Pentru un singur sezon, s-a estimat ca preturile de productie se ridica la aproximativ 1,5-2 milioane dolari. Daca, anul trecut, editia I a reality-show-ului a stirnit ceva interes din partea publicului, acum nici una dintre strategiile echipei de productie nu pare sa dea roade. Telespectatorii se declara plictisiti de noii fratiori si nemultumiti de modul in care acestia au fost selectionati. Daca in alte tari intrigile si secventele sexuale au stirnit controverse si audiente pe masura, in Romania nici macar aceste scandaluri nu au reusit sa revitalizeze show-ul.? Inainte de lansarea din martie 2003 a emisiunii in Romania, Razvan Enache, la acea vreme director de programe Prima TV, estima un rating initial de 12%, la nivel urban. ?Cind serialul va ajunge la punctul culminant, audienta la nivel urban ar putea trece de 20%?, declara increzator acesta.
In ultima saptamina, emisiunea de seara BB a atins un rating de 1,6 pe tara la nivel urban, Camera Secretelor 0,9, iar emisiunea de noapte a Andreei Raicu ?Salut! Big Brother?, 1,2. Show-ul sta mai bine doar duminica seara cind concurentii sint propusi sau eliminati. Duminica aceasta, emisiunea
?BB-Decizia/Propunerea?, in care Evelina a fost eliminata, a avut un rating de 4,2. Cei de la Prima TV spun ca pe targetul Big Brother (15-44 de ani) audientele au fost mai bune. Anul trecut, precedenta editie a inregistrat audiente duble fata de cele de acum. In celelalte tari, Big Brother a inregistrat de la editie la editie cote uriase de audienta. Acesta poate fi si motivul pentru care, in Spania, de exemplu, emisiunea Gran Hermano se afla la cea de-a patra editie. Inca de la aparitie, 16 septembrie 1999, Big Brother a avut in t