•Neculai Abalasei dezafecteaza un bun aflat in patrimoniul Consiliului Local fara a avea aprobarea acestuia •In loc sa monteze sina de buna calitate, acesta prefera sa foloseasca o sina pe care a achizitionat-o in schimbul reconditionarii unor vagoane de epoca din Germania si care a fost vanduta initial ca fier vechi, din cauza gradului ridicat de uzura •Solutia turnarii de beton intre sine si de asfaltare este metoda ideala a directorului RATEC de a-si ingropa incompetenta
Directorul Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC), Neculai Abalasei, comite o ilegalitate atunci cand dezafecteaza un bun aflat in patrimoniul Consiliului Local fara a avea aprobarea acestuia. Consilierii locali ar trebui sa demareze o ancheta serioasa asupra modului de realizare a lucrarilor de reparatii si de inlocuire a sinei pe care le executa Neculai Abalasei in oras, pentru ca, din cauza faptului ca directorul RATEC nu a incheiat cu municipalitatea un contract de administrare a Regiei, raspunderea morala si legala se va rasfrange mai devreme sau mai tarziu asupra celor ce au aprobat alocarea de fonduri care nu au fost folosite judicios.
Sina semibuna contra reconditionarii de vagoane
In anul 2002, Regia Autonoma de Transport Electric in Comun a incheiat un parteneriat cu reprezentantii societatii de transport similare din Austria de reconditionare a unor vagoane de epoca. La schimb, partenerul strain s-a angajat sa asigure RATEC sina de tramvai. Presedintele Comisiei tehnice din cadrul Regiei a fost Neculai Abalasei, in calitate de director, si Dorin Geba, in calitate de sef Serviciu Restaurari. Amandoi s-au deplasat in Austria pentru a alege si a confirma ca sina, de calitate semibuna, corespunde din punct de vedere tehnic. Pe langa achizitia de sina, acestia si-au dat acceptul de a achizitiona macaze cu limba elastica. E greu de