"Bucuresti, acum ai cu cine sa votezi", suna una dintre reclamele electorale care au impanzit Capitala. Electoratul trebuia sa se intrebe "cu cine oare, cu cine oare?" si sa ramana in suspans pana "Bucuresti, acum ai cu cine sa votezi", suna una dintre reclamele electorale care au impanzit Capitala. Electoratul trebuia sa se intrebe "cu cine oare, cu cine oare?" si sa ramana in suspans pana astazi, cand urma sa primeasca raspunsul: "Cu Mircea Geoana". Numai ca strategii mediatici care au gandit campania de atatare (asa se numeste acest tip de promovare a unui produs) au lungit-o prea mult. Dupa trei zile, pe acelasi fel de panou, cu aceeasi litera si culoare a aparut un slogan identic: "Bucuresti, acum ai cu cine sa votezi", in coada caruia scria: "Tot Basescu e devotat". In acest fel, cu o singura miscare, aflata la limita legii, PD reuseste ca, la finele primei saptamani de campanie, sa anihileze strategia pesedista de promovare a candidatului Geoana, atacandu-l cu propriu-i afis. Pedistii au dat din umeri si, cu o falsa naivitate, au spus ca ei nu stiau a cui este reclama, fiindca nu avea nici un element de identificare pe ea. Dincolo de premiera faptului in sine, caci nu s-a mai intamplat pana acum ca un partid sa fure ideea altui partid si sa o intoarca in folos propriu, sta diferenta dintre campania celor doua formatiuni rivale la Bucuresti. PD merge pe un stil dinamic, adaptat de la o zi la alta, in functie de evenimentele ultimelor ore si de miscarile adversarului. PSD prefera stilul static, mai greoi, cu afise cat blocul si bannere din care te privesc incremenite intr-un zambet chinuit chipurile candidatilor, iar, sub ele, cate doua-trei vorbe mobilizatoare, gen "Faptele vorbesc". Cat despre principalul competitor pesedist, Mircea Geoana, este absent cu desavarsire din peisajul afisajului bucurestean, el fiind pomenit doar in posterul lui Basescu drept un mi