Lansat in Romania in weekend-ul trecut, filmul a inregistrat un succes oarecum neasteptat, chiar daca a fost precedat de o campanie internationala de marketing (care a cuprins si o proiectie la Cannes) in valoare de zeci de milioane de dolari. Filmul e deja un succes notabil, depasind in majoritatea cazurilor, cum ne-au spus reprezentantii cinematografelor, incasarile ?Patimilor lui Hristos? sau ale ?Stapinului inelelor: Intoarcerea regelui?. La Hollywood Multiplex din Bucuresti, operatorul Dan David ne-a declarat ca ?Troia? ruleaza in doua sali, fiecare avind cu aproximatie 400 de locuri. In general, la ultimele doua-trei spectacole ale serii salile sint pline 90%-100%. Locurile alocate pentru rezervari se ocupa in totalitate, astfel ca, ieri, biletele pentru trei spectacole (de la orele 18.00, 19.00 si 21.30) fusesera deja epuizate. Un succes asemanator a avut, recent, ?Patimile lui Hristos?, dar, spune David, ?parca n-a fost chiar asa?. De la Corso ni s-a spus ca, in timpul weekend-ului, sala de 270 de locuri s-a ocupat mai mult de 90%, desi filmul mai ruleaza si la cinematograful Bucuresti, aflat la doi pasi, tot pe bulevardul Kogalniceanu. La Bacau, la sala Central, biletele la ?Troia? se vind excelent pentru un oras de provincie. ?Nu exista comparatie cu alte pelicule?, ne-a declarat Garofita Vornicu, inspector la Regia Autonoma de Distributie a Filmului. De vineri pina duminica a fost vizionat de 1.700 de spectatori, 1.000 dintre acestia numai duminica, intr-o sala cu vreo 600 de locuri si in situatia in care biletele au fost mai scumpe ca de obicei (40.000 de lei, fata de 35.000, tariful obisnuit).
La Hollywood Multiplex Lotus, in Oradea, ?Troia? ruleaza intr-o singura sala cu 273 de locuri. Ca si la multiplexul din Bucuresti, biletele s-au vindut in proportie de aproape 100%, a afirmat Serban Pantea, manager operational. Biletele la doua din