Pentru organizarea celei de-a doua editii a turneului de golf de la Breaza, faza nationala de calificare la Campionatul Mondial de amatori din Australia (15-20 noiembrie), Automobile Bavaria (unic importator BMW in Romania) a cheltuit 50.000 de dolari. In 2005, directorul general Michael Schmidt va mari potul la 80.000 de dolari
Michael Schmidt, director la Automobile Bavaria, explica de ce a investit 50.000 de dolari
Pentru organizarea celei de-a doua editii a turneului de golf de la Breaza, faza nationala de calificare la Campionatul Mondial de amatori din Australia (15-20 noiembrie), Automobile Bavaria (unic importator BMW in Romania) a cheltuit 50.000 de dolari. In 2005, directorul general Michael Schmidt va mari potul la 80.000 de dolari, fiind multumit de modul in care s-a desfasurat competitia. In cea mai recenta editie romaneasca a revistei ?BMW Magazin?, pe linga prezentarea modelului BMW Seria 6 Cabrio, apar si citiva jucatori de golf care au concurat la Mondialele de anul trecut, disputate in Portugalia.
De ce v-ati implicat in sprijinirea golfului, stiindu-se faptul ca este un sport aproape necunoscut in Romania?
Sincer, m-a ajutat foarte mult experienta din strainatate. Vazind ce popularitate are golful acolo, am decis sa sprijin acest sport si in Romania. Apoi, acest lucru se potriveste si cu imaginea BMW. Organizind pentru a doua oara consecutiv turneul de la Breaza, Automobile Bavaria, unic importator BMW in Romania, vrea sa creeze o traditie si sa ofere pasionatilor de golf un spectacol desavirsit. Este deja stiut ca BMW organizeaza cel mai mare turneu de golf din lume. Noi acordam sprijin logistic din partea concernului pentru organizarea unei competitii nationale.
Ca de obicei, fiecare inceput este mai greu. Daca nu ai initiativa, nu poti sa ai succes. Sint multumit dupa aceste doua turnee. Cresterea par