Campania a avut un castigator, care a plecat acasa cu 100.000 de dolari. Campania a cuprins patru spoturi tv, doua spoturi radio, ad-uri de presa si o componenta de activare in magazine. Potrivit declaratiilor lui Liviu Irimia, brand manager Nescafe, valorile marcii sunt stimulare, buna dispozitie, revigorare si optimism.
Marca are trei extensii: Nescafe Brasero – dedicata bautoriilor de cafea tare, Nescafe Clasic – buna la orice discutie si Gold – care mizeaza pe aroma, fiind obtinuta prin procesul “freeze dried“.
Succesul e atribuit partii creative, care, intre noi fie vorba, aminteste de un spot Reebook premiat anul trecut la Cannes, in care un jucator celebru de fotbal american ii articula pe angajatii lenesi.
Desi premiul a fost consistent, la fel ca si in anii trecuti, brand managerul de la Nestle, compania ce detine marca Nescafe, considera ca reusita campaniei e datorata orchestrarii inteligente a publicitatii traditionale cu cea de tip BTL.
Campania a avut un castigator, care a plecat acasa cu 100.000 de dolari. Campania a cuprins patru spoturi tv, doua spoturi radio, ad-uri de presa si o componenta de activare in magazine. Potrivit declaratiilor lui Liviu Irimia, brand manager Nescafe, valorile marcii sunt stimulare, buna dispozitie, revigorare si optimism.
Marca are trei extensii: Nescafe Brasero – dedicata bautoriilor de cafea tare, Nescafe Clasic – buna la orice discutie si Gold – care mizeaza pe aroma, fiind obtinuta prin procesul “freeze dried“.
Succesul e atribuit partii creative, care, intre noi fie vorba, aminteste de un spot Reebook premiat anul trecut la Cannes, in care un jucator celebru de fotbal american ii articula pe angajatii lenesi.
Desi premiul a fost consistent, la fel ca si in anii trecuti, brand managerul de la Nestle, compania ce detine marca Nescafe, considera