- Social - nr. 113 / 10 Iunie, 2004 O luna de zile. Atat a trebuit sa suportam campania electorala pentru alegerile locale, cu toate dezavantajele ce decurg de aici: ziare pline de pagini publicitare, afise stradale la tot pasul, reclame ingrijoratoare pentru capetele noastre prin dimensiunile lor (5 /4 metri) catarate pe blocuri, balcoane si alte cladiri din oras. Problema care se pune acum, desi trebuia sa preocupe echipele de campanie chiar de sambata dimineata (ora 7), momentul cand campania electorala s-a incheiat oficial, este cine si cum scapa populatia de aceasta adevarata agresiune vizuala si mentala. Castigatorul postului de primar, Dorin Florea, inca mai are pe strazi multe afise care ar fi trebuit de mult timp date jos. Totusi, le mai gasim inca in statiile de autobuz, in vitrinele magazinelor, la balcoane, pur si simplu. Targumuresenii va roaga: "Indepartati-le, domnule primar!" De partea cealalta, liberalul Teodor Giurgea a inteles, chiar daca tarziu, abia in cursul zilei de marti, sa-si stranga materialul propagandistic. Il puteam gasi mai ales la balcoanele blocurilor, dar probabil ca infrangerea in alegeri l-a determinat sa nu se mai afiseze prea mult in public. Sa fie vorba si de o oarecare jena pentru procentul mult sub asteptari obtinut (doar 1,05%)? Nu stim sigur, dar orice ar fi, omul trebuie felicitat pentru ca a dat tonul la curatenia postelectorala. De departe, campionul reclamelor stradale a fost candidatul UDMR, Kelemen Attila. Bulevardul 1 Decembrie 1918, Bulevardul Pandurilor, Bulevardul 1848 (la urcarea, dinspre Centru, in cartierul Dambul Pietros) sunt numai cateva locuri din care Kelemen ne mai zambeste sagalnic si, totusi, enigmatic. 5 /4 metri este dimensiunea fiecarei reclame de care vorbim. In rosu, alb si verde _ culori traditionale pentru UDMR si candidatul sau. Dar campania a trecut, infrangerea s-a produs, treceti, dom