Colaboratorii Securitatii raman in institutie pana la verdictul CNSAS In aceasta seara, la ora 19, puteti fi martorii unui moment important din istoria Televiziunii Romane. Pentru ca, incepand de astazi, TVR are o noua identitate vizuala, cu grafica si logo-uri schimbate. "Rebranding"-ul institutiei, asa cum se numeste in engleza si in limbajul de specialitate, este un proces indelungat. Si, dupa cum declara Valentin Nicolau, Presedinte - Director General, "un moment foarte special, care se traieste o data la multi ani. O modalitate de a privi in interiorul corporatiei, pentru ca si comunicarea cu exteriorul sa aiba valoare". Valoarea schimbarii prin care trece TVR-ul este de 300.000 de euro (cat s-a platit firmei britanice English&Pockett), plus costuri colaterale de pana la 200.000 de euro. O jumatate de milion care reprezinta "un pret onorabil" pentru astfel de transformari, dar insuficient pentru intreaga operatiune. "Lipsa unui buget mai mare ne-a impiedicat sa luam tot pachetul", puncteaza Valentin Nicolau, asa ca jumatate din proces se va realiza, dupa instructiunile englezilor, "in casa", de catre oamenii din TVR. Deocamdata, au capatat o fata noua TVR 1 (revenit la aceasta titulatura dupa o perioada sub numele de cod "Romania 1"), TVR 2 si jurnalul TVR, urmand ca din toamna sa li se alature TVR Cultural si TVR International, care isi vor schimba imaginea odata cu noile grile. Televiziunea Romana este, la 48 de ani, prima institutie publica ce opereaza cu acest concept al managementului, miza fiind enorma: "sa se renunte la imaginea prafuita". Dincolo de trecutul "cu lumini si umbre", postul public isi propune sa devina, asa cum o arata si noul sau slogan, "imaginea timpului tau". "Timp de 14 ani, TVR a fost o televiziune de tranzitie, e vremea sa devina o televiziune de nivel european. Daca se schimba in bine, poate determina o schimbare in societatea roman