•Ieri, un client a asteptat o ora pentru a face o plata de un milion de lei la Agentia CEC din centrul orasului •CEC demonstreaza, inca odata, ca nu indeplineste toate cerintele unei institutii financiar - bancare moderne •Conducerea CEC Iasi nu s-a gandit sa suplimenteze numarul angajatelor de la ghisee intr-o zi in care era stiut dinainte ca va fi aglomerata de pensionarii veniti sa-si ridice banii
Inca o data, Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) demonstreaza ca are mari probleme si o cale lunga de parcurs pana la a deveni o institutie financiara serioasa, cu angajati dinamici, care sa poata face concurenta altor banci comerciale. Ieri, unul dintre cititorii cotidianului ZIUA de Iasi a afirmat in fata reporterilor nostri ca a pierdut un timp nepermis de mare la Agentia CEC din Piata Unirii, desi operatiunile bancare pe care dorea sa le efectueze nu erau de amploare. Astfel, ajuns la unul dintre ghiseele Agentiei CEC amintite, clientul a fost trecut la ghiseul alaturat, dupa ce asteptase initial aproximativ un sfert de ora sa fie preluat de oficiant. La al doilea ghiseu, pana i-a venit randul, a mai asteptat alte 20 de minute, din cauza aglomeratiei din agentie, la ora amiezii. Ulterior, pentru a finaliza operatiunile, clientul a fost transferat la al treilea ghiseu al agentiei iesene. Aici, dupa alte aproximativ 20 de minute, a cerut explicatii oficiantei Mihaela Braescu, pentru a afla de ce dureaza atat de mult o simpla plata. Demersurile sale au fost fara raspuns, motiv pentru care a cerut anularea documentelor de plata si restituirea acestora, pentru ca, dupa circa o ora de asteptare, la trei ghisee, nu fusese rezolvat nimic. O asemene situatie este intolerabila, in conditiile in care CEC are activitate financiar - bancara. Mai mult decat atat, nici una dintre oficiantele de la cele trei ghisee de la Agentia din Piata Unirii din Iasi nu a