Agentiile Gavrila&Asociatii si Olympic DDB au ajuns la aceleasi variante de executie pentru doua produse diferite. Doua rochii, cu aceeasi "tesatura", atarna in acelasi timp in publicatiile noastre, in doua reclame diferite. Asemanarea este izbitoare.
Daca pana acum, coincidentele vizau o reclama autohtona si una din afara, in acest caz punem fata in fata doua executii ale agentiilor romanesti, Gavrila&Asociatii si Olympic DDB. Pe de o parte, printul "Rochia" pentru campania Zapp 500 Anytime. O convorbire telefonica intre o tanara care se afla intr-o cabina de proba si prietenul ei care o asteapta este transcrisa pe conturul unei rochii.
Este practic varianta print a clipului cu o poveste asemanatoare. De partea cealalta, avem printul Libresse cu un concept mai apropiat de ideea de rochie: "Esti mai sigura pe tine cand porti ceva care iti sta bine". Reclama, adaptarea unei executii internationale, este parte a unei campanii pe aceeasi idee (obiecte vestimentare conturate din cuvinte) cu mai multe executii (pantof, bikini etc.).
Cele doua printuri au aparut in presa aproape in aceeasi perioada. Agentiile isi explica fiecare conceptele de creatie.
O rochie absorbant
Irina Olanescu, Account Manager Olympic DDB: "Conceptul este rezultatul unor studii efectuate in vederea adoptarii strategiei de repozitionare a brand-ului Libresse. Conceptul a fost dezvoltat in Anglia de agentia BBH la inceputul acestui an. Campania se desfasoara la nivel international. Executia cu rochia face parte dintr-o campanie integrata: campanie indoor, de presa, TV si BTL.
" Reprezentantul DDB spune ca s-a ajuns la acest concept pe baza mai multor rationamente, printre care: "Hainele le fac pe femei sa se simta mai sigure pe ele" si "Libresse nu este ca un lucru pe care-l porti, este chiar ceva ce porti". "In lumea publicitat