- Social - nr. 119 / 18 Iunie, 2004 Inca de la inceput, trebuie spus ca nimeni nu contesta meritele echipei din fruntea Primariei Targu-Mures atunci cand vine vorba de reabilitarea unor kilometri intregi de drumuri de pe raza municipiului. In ultimii patru ani, s-a lucrat la acest capitol cat in toate precedentele trei mandate scurse de la evenimentele din decembrie 1989. Lucrarile par a fi de o calitate mult mai buna decat cea cu care a fost obisnuit, pana nu de mult, targumureseanul, mai ales ca pe arterele principale, inainte de asfaltarea propriu-zisa, au fost refacute si conductele de apa, canalizare, gaz metan si liniile electrice si telefonice. Totusi, in cele de fata vrem sa atragem atentia celor care au si painea, si cutitul orasului in mana asupra situatiei de-a dreptul inumane, chiar degradante pentru conditia unui om, cu care sunt nevoiti a se confrunta zilnic locuitorii din cartierele Mureseni si Mureseni Sat. Si asta, datorita starii jalnice (fara nici o urma de exagerare) in care se afla arterele adiacente strazii Gheorghe Doja si nu numai. Dam doar cateva exemple in sprijinul celor sustinute mai sus, sesizarile sosind la redactie de la cititori si, in acelasi timp, contribuabili ai Targu-Muresului: strazile Dealului (unele informatii o dau ca asfaltata integral doar prin 2007!), Sapei, Toamnei, 8 Martie, dar si Dezrobirii (care pare a fi, intr-un final, cuprinsa in planurile de reabilitare totala pentru acest an; cel putin astea sunt declaratiile oficiale), Caminului, Crisului sau Recoltei. Poate si pentru faptul ca Mureseniul si Mureseniul Sat sunt zone industriale ale orasului, traficul de mare tonaj contribuie din plin la deteriorarea rapida si constanta a plombarilor cu care au mai fost "fericiti" din cand in cand locuitorii acestor cartiere, lucrari care au avut menirea de a prelungi "boala", dar, in cele din urma, conducand tot la moartea sig