Site-ul de muzica in format digital al Coca-Cola, MyCokeMusic, lansat in Europa in ianuare 2004, a atras pana acum 2,5 milioane de utilziatori, care au descarcat peste 500.000 de melodii, au anuntat oficialii companiei. Ei sustin ca aceste cifre pozitioneaza MyCokeMusic pe primul loc pe piata muzicii online de pe batranul continent. Declaratia a fost facuta dupa lansarea "cu surle si trambite" a magazinului similar al Apple, iTunes. Acesta a fost deschis saptamana trecuta pe pietele din Marea Britanie, Franta si Germania, numarul de melodii disponibile pentru vanzare fiind de 700.000. Pe site-ul iTunes fiecare melodie costa 0,79 lire sterline, in timp ce la Mycokemusic pretul unei melodii este de 0,99 lire sterline. "Cercetarile arata ca descarcarea de melodii de pe Internet va fi noua moda de acces la muzica a consumatorilor, iar noi am fost primii care am adoptat aceasta tendinta", a spus responsabilul Coca-Cola. Piata europeana de muzica online a devenit insa foarte concurentiala, in lupta intrand dupa MSN al Microsoft, Napster si OD2, in timp ce magazinul online Connect al Sony urmeaza sa fie lansat luna viitoare. Site-ul de muzica in format digital al Coca-Cola, MyCokeMusic, lansat in Europa in ianuare 2004, a atras pana acum 2,5 milioane de utilziatori, care au descarcat peste 500.000 de melodii, au anuntat oficialii companiei. Ei sustin ca aceste cifre pozitioneaza MyCokeMusic pe primul loc pe piata muzicii online de pe batranul continent. Declaratia a fost facuta dupa lansarea "cu surle si trambite" a magazinului similar al Apple, iTunes. Acesta a fost deschis saptamana trecuta pe pietele din Marea Britanie, Franta si Germania, numarul de melodii disponibile pentru vanzare fiind de 700.000. Pe site-ul iTunes fiecare melodie costa 0,79 lire sterline, in timp ce la Mycokemusic pretul unei melodii este de 0,99 lire sterline. "Cercetarile arata ca descarcarea de