Numarul patru mondial in productia de telefoane mobile, Siemens, a anuntat doua noi modele, precum si o strategie de reducere a preturilor pentru a contracara ofensiva rivalilor de la Nokia pe piata telefoanelor ieftine. Cele doua modele sunt SL65, cu clapeta glisanta, si CFX65, cu design de tip clamshell (clapeta care se inchide), si vor fi puse in vanzare in cursul lunilor august si septembrie pe pietele din Europa si Asia. Desi competitia cu rivalii devine din ce in ce mai dura, mai ales in privinta preturilor, oficialii Siemens prefera sa isi pastreze calmul. "Nu ne vom angrena intr-un razboi irational al preturilor", a spus Thorsten Heins, directorul diviziei de telefoane mobile a Siemens din Munchen. "Suntem destul de multumiti cu progresele facute in ultimele luni". Siemens a atins o cota de piata la nivel mondial in privinta vanzarilor de telefoane mobile de 8% pe primul trimestru al anului in curs. Cu alte cuvinte, a avut o crestere cu 0,4 procente fata de aceeasi perioada a anului 2003, reiese dintr-un raport al companiei de cercetare a pietei Gartner. Liderul mondial ramane Nokia, cu 28,9% din piata, urmat de Motorola, cu 16,4% si de Samsung, cu 12,5%, se mai arata in raportul Gartner. Numarul patru mondial in productia de telefoane mobile, Siemens, a anuntat doua noi modele, precum si o strategie de reducere a preturilor pentru a contracara ofensiva rivalilor de la Nokia pe piata telefoanelor ieftine. Cele doua modele sunt SL65, cu clapeta glisanta, si CFX65, cu design de tip clamshell (clapeta care se inchide), si vor fi puse in vanzare in cursul lunilor august si septembrie pe pietele din Europa si Asia. Desi competitia cu rivalii devine din ce in ce mai dura, mai ales in privinta preturilor, oficialii Siemens prefera sa isi pastreze calmul. "Nu ne vom angrena intr-un razboi irational al preturilor", a spus Thorsten Heins, directorul diviziei de telef