•Conducerea SC Termo Service SA nu vrea sa auda de plangerile justificate ale clientilor •Conditiile de semnare a contractelor de administrare continua sa fie neclare •Angajatii Termo Service nu respecta legea
SC Termo Service SA Iasi are un mod ciudat de a colabora cu cei pe care ar trebui sa ii deserveasca. Acest lucru se intampla, cu precadere, in cazurile in care cetatenii au o problema a carei rezolvare depinde de conducerea acestei unitati. De pilda, Petru Lazar, domiciliat in Iasi, strada Vasile Lupu, blocul nr. E1-CR, scara B, din Asociatia de Proprietari AC 18 Tatarasi, administrata de firma condusa de Cristian Andries, este unul dintre cei care beneficiaza de acel tratament special, de tip comunist. Atunci cand face o sesizare, Petru Lazar primeste din partea conducerii societatii raspunsuri de genul "Mai asteptati" sau "Veniti maine", dupa cum afirma singur. In data de 15 decembrie 2002, Lazar si-a instalat apometre in apartamentul sau cu o camera si astepta cu nerabdare sa simta la buzunar binefacerile contorizarii. A trebuit sa astepte pana la sfarsitul primei saptamani a lunii ianuarie 2003 ca angajatii SC Termo Service SA sa binevoiasca a-i verifica si sigila contoarele de apa. Cu toate acestea, pe luna ianuarie plata la utilitati a fost facuta tot dupa sistemul pausal, ca si inainte de instalarea apometrelor. Lazar mai reclama si faptul ca a fost incarcat la plata utilitatilor cu cate 1-2 metri cubi de apa lunar, lucru care continua si in ziua de astazi. Pentru a i se face dreptate, Lazar a sesizat, la inceputul acestui an, Biroul Control Asociatii de Proprietari (BCAP), din cadrul Primariei Municipiului Iasi, in vederea clarificarii unor aspecte legate de preturile practicate de Termo Service. In urma controlului efectuat, o echipa de inspectori ai Primariei, formata din Madalina Popa si Ionel Mosneagu, a constatat ca asociatia nu