Ca urmare a investitiilor masive in publicitate, producatorul brandy-ul popular Unirea, al rachiulului Hanul Ars si al lichiorului Sao, Euroavipo Posta Calnau, a anuntat dublarea vanzarilor pe anul trecut, pana la 10 milioane de dolari.
Euroavipo face parte din grupul Eurocafe, care detine pachetul majoritar de actiuni la Murfatlar Romania, cel mai mare producator de vinuri de pe piata romaneasca cu vanzari anul trecut de 24 de milioane de dolari.
Euroavipo a demarat in 2003 o puternica campanie publicitara pentru sustinerea principalelor sale marci..Vanzarile Unirea au fost de opt ori mai mari
Cea mai mare crestere a vanzarilor a inregistrat-o marca Unirea, o bautura spirtoasa care a atins cota de 10,6 milioane de unitati la echivalent 0,5 litri cu 733% mai mult ca in anul precedent ca volum si cu 1.365% ca valoare pretul mediu crescand de la 0,49 de dolari/sticla la 0,87 de dolari. Vanzarile Unirea au depasit anul trecut 7,2 milioane de dolari.
Avem semnale ca segmentul de bautura spirtoasa de pret mediu, din care face parte si Unirea, este in crestere datorita migrarii consumatorilor de la segmentul de bautura premium , spune Florian Radu, brand manager Unirea. In 2001, anul cand a fost lansat pe piata, Unirea a fost vandut in 1,3 milioane de sticle (echivalent) de 0,5 litri.
Anul trecut piata bauturilor spirtoase de pret mediu a fost de 42 de milioane de sticle de 0,5 litri, in crestere usoara fata de anul precedent, cand s-a situat la 35,5 milioane de sticle de 0,5 litri.
Multi din jucatorii existenti pe piata atunci cand am intrat noi nu aveau propriul lor brand si isi vindeau produsele sub brand-uri comune cu alti producatori din dorinta de a se folosi de nume care veneau din trecut (Moldova, Milcov, Arad) cu o notorietate foarte mare , sustine Radu.
Euroavipo a lansat recent pe piata rachiul Hanul Ars pentru care