E. Neville Isdell, director executiv al Coca-Cola Company, l-a numit pe Charles B. Fruit in functia de director de marketing, conform The New York Times.
In varsta de 57 de ani Fruit este veteran al departamentului de marketing al companiei si va ocupa postul detinut pana acum de Daniel P. Palumbo de 46 de ani.
Palumbo s-a alaturat firmei in luna iunie a anului trecut, la putin timp dupa demisia din postul de presedinte al departamentului de imagine publica al Eastman Kodak Company.
"Chuck Fruit are un puternic simt al prezentei marcii pe piata, dar nu se limiteaza la marketingul traditional", a declarat Andrew Conway, analist al sectorului racoritoarelor la Credit Suisse First Boston.
Anul trecut multi observatori au fost surprinsi atunci cand Steven J. Heyer, presedintele Coke, l-a numit pe Palumbo in functia de director de marketing, in detrimentul lui Fruit. Coca-Cola a anuntat marti ca Palumbo a plecat din motive personale.
Intr-un interviu, Fruit a declarat ca i se oferise postul dar a refuzat din motive "personale si care tin de organizatie".
S-a implicat foarte mult atat in fiecare campanie publicitara a companiei cat si in programele de asociere a marcii Coke cu show-uri reality precum "American Idol" sau cu evenimente precum Olimpiada.
Numirea lui Fruit vine la mai putin de o saptamana dupa cea a lui Irial Finan in postul de presedinte al investitiilor din sectorul de imbuteliere. Finan a activat in sistemul imbutelielilor Coca-Cola de aproape 23 de ani.
Isdell petrecuse 35 de ani la Coke inainte de plecarea din 2001, venind inapoi luna trecuta, in functia de director executiv.
Expertii in management sunt de parere ca, in cazul abordarii lui Isdell, consiliul companiei s-a gandit in special la cineva familiar. In prezent Isdell este inconj