Starea deplorabila in care se afla multe dintre cladirile-monument din centrul vechi al Capitalei nu va mai lasa sa va ganditi la straturile de cultura care s-au asezat cuminti de-a lungul anilor si Starea deplorabila in care se afla multe dintre cladirile-monument din centrul vechi al Capitalei nu va mai lasa sa va ganditi la straturile de cultura care s-au asezat cuminti de-a lungul anilor si care ar putea crea, cu putin efort, o istorie vie a Bucurestiului. Majoritatea strainilor care viziteaza Capitala insa, avand cultura oraselor in care centrele vechi sunt unele dintre emblemele cele mai bine puse in valoare, descopera in zona strabatuta de strazile Lipscani, Blanari, Covaci, Gabroveni substanta pentru tot felul de manifestari artistice, care sa scoata zona din uitare. Anul trecut, Consiliul Britanic si Ambasada SUA au aratat, prin ce au facut si prin cat au investit, ca centrul vechi e departe de a-i lasa indiferenti pe cei care vad si dincolo de fatadele darapanate. In aceste zile, in zona Lipscani-strada Selari, Palatul Voievodal-Curtea Veche, are loc atelierul-auditie "Dancing on Site", sustinut de coregrafa americana Leah Stein. Impreuna cu dansatorii, muzicienii si publicul cu o pregatire minima in dans contemporan, Leah Stein isi propune sa descopere legaturile dintre miscare, sunete, arhitectura, istorie si experientele personale. Si publicul are un rol important, trecatorii, ca si masinile, devenind parte din tabloul viu creat de dansatori. Acolo unde noi, grabiti, ajungem sa nu mai vedem nimic, in acele cladiri care stau sa cada, Leah Stein a descoperit "multe straturi temporare", ceea ce este "foarte stimulator", creand o legatura intre prezent si trecut. Daca vreti sa faceti parte din tot acest ansamblu care incearca sa creeze comunicare intre artisti, intre artisti si public, dar si intre artisti, public si peisaj, trebuie sa treceti astazi, intre