Romexpo si compania de IT Media Service Plus au prezentat saptamana trecuta la Bucuresti noul portal de tip business-to-business www.profitromania.ro.
Site-ul este produs in colaborare de cele doua firme si isi propune sa devina un targ virtual permanent, unde atat partenerii traditionali ai Romexpo cat si orice alte firme vor putea sa-si prezinte cererile si ofertele din diverse domenii de afaceri, precum si sa stabileasca contacte de afaceri.
"Este vorba de un produs complex, realizat de specialisti in informatica, dar care este suficient de accesibil pentru a fi folosit de oricine", a caracterizat noul portal Corina Ganet, director de marketing al Romexpo.
"Nu am descoperit noi apa calda", a spus George Cojocaru, director general al Romexpo, explicand ca profitromania.ro nu este nici pe departe singurul portal de acest tip existent pe piata. "Dar avantajul acestuia este ca beneficiaza de colaborarea cu Romexpo", a adaugat el.
"Ei stau pe o adevarata mina de aur", a spus si Eugen Iacob, director al companiei Media Service Plus, despre Romexpo, referindu-se la faptul ca utilizatorii site-ului profitromania.ro vor avea acces la lista cu firmele din baza de date a companiei. "Oricine poate realiza un astfel de site, dar nu oricine are un partener precum Romexpo", a adaugat Iacob.
In acest proiect, Media Service Plus a venit cu ideea, iar Romexpo a contribuit cu substanta, a spus si George Cojocaru, director general al Romexpo, referindu-se la faptul ca firmele care vor folosi noul portal vor avea acces la "baza de date de dimensiuni uriase care contine partenerii nostri".
Tocmai acest lucru va diferentia profitromania.ro de alte portaluri cu obiect de activitate asemanator, a mai spus Cojocaru.
Reprezentantii Romexpo si Media Service Plus nu au dezvaluit suma investita in a