Unitatea se afla in Piata Grivita si comercializeaza peste, fructe de mare, specialitati proaspete si congelate * Majoritatea celor care s-au dus, ieri, sa achizitioneze din magazin diverse produse au putut vedea ceva inedit * Intr-unul din bazine se aflau mai multe exemplare de somn, dintre care unii vioi, altii cu burta in sus * Conducerea magazinului a precizat ca pestii respectivi nu au nici o problema * Fara a fi specialist, iti poti da ca un peste care sta cu burta in sus este, daca nu mort, atunci bolnav, la un pas de deces * Sesizati, inspectorii OPC au efectuat un control la magazinul cu pricina * Ei nu au constatat nici o deficienta deoarece, probabil, pana la aparitia lor bazinul fusese "purificat" Este deja o practica a comerciantilor ca, atunci cand marfa pe care o au la vanzare se depreciaza, sa gaseasca o solutie astfel incat cumparatorul sa fie dus de nas. Nu de putine ori oamenii au cumparat produse alterate, descoperind acest lucru cand deja era prea tarziu. Multi dintre ei se resemnau si nu mai apelau la organele competente pentru a lua masuri. Dupa ce au avut parte de o asemenea experienta, consumatorii devin mai precauti si, atunci cand simt ca ceva nu este in regula cu un anumit produs, nu cumpara. Ideea de a face reclamatie nu este inca o practica uzitata a romanilor, si a constantenilor in special. Asa se explica cum multe unitati de alimentatie publica reusesc sa supravietuiasca foarte mult timp, neregulile fiind descoperite doar dupa ce organele de control abilitate le fac o "vizita". Exista si persoane care reclama deficientele reale din anumite unitati, insa numarul acestora este destul de mic. In general, oamenii prefera ca, atunci cand sesizeaza anumite nereguli, sa nu cumpere si sa-si anunte vecinii, rudele, prietenii si cunostintele. Dintr-o astfel de discutie am aflat, ieri, despre o anomalie existenta intr-un magazin constantean