Intr-un mediu economic in care dezvoltarea si cresterea profitului sunt prioritati pentru toate organizatiile, succese evidente au inregistrat nu atat companiile care au reusit sa tina pasul cu tehnologia, cat cele preocupate si de valorizarea capitalului uman. In aceste conditii, un management de calitate al resurselor umane, realizat cu cele mai noi instrumente tehnologice este indispensabil unei companii care doreste sa aiba succes.
"Exista multe lucruri in domeniul resurselor umane care nu pot fi informatizate: nu poate fi informatizata fanatizarea echipei, nu poate fi informatizata o buna relatie intre membrii echipei, nu poate fi informatizata multumirea sau nemultumirea omului (acestea pot fi masurate, dar nu informatizate). Cu toate acestea, cand este vorba despre echipe mari, pentru manager este important sa stie tot ce se intampla cu acestea, unde sunt, cat de repede pot interveni, care este cea mai potrivita pentru un job, care au fost rezultatele fiecarei echipe. Ori, in capul unui manager nu poate intra atata informatie si de aceea are nevoie de un program care sa ii spuna toate aceste lucruri", a spus Varujan Pambuccian, presedintele Comisiei pentru Tehnologia Informatiei si Comunicatii din Camera Deputatilor, in cadrul seminarului "Tehnologie si resurse umane", organizat de Asociatia Directorilor de Resurse Umane (ADRU), Priminvest Media Services si TotalSoft.
Participantii la seminar au apreciat cu totii ca utilizarea unei solutii informatice in gestionarea resurselor umane prezinta multe avantaje, dar spun ca, in ciuda acestora, investitiile companiilor in astfel de produse se lasa asteptate.
"Utilizarea tehnologiei in gestionarea resurselor umane creeaza premisele pentru exercitarea unui mai bun management pentru ca permite directorilor de resurse umane sa aloce mai mult din timpul pe care acestia il p