De mai multi ani, un personaj mai mult decat dubios ocupa importanta functie de director al Departamentului Transporturi Navale din Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
Este vorba despre Ion Jercan, cunoscut si sub numele de Jeje, fost informator al Securitatii si unul din pionii principali ai uriasului jaf organizat de retelele mafiei institutionalizate, asupra flotei maritime comerciale a Romaniei.
Dupa ce a orchestrat numeroase afaceri soldate cu devalizarea mai multor companii maritime autohtone, dintre care amintim numai cazul societatii Navcom, intrata in proprietatea mafiei arabe, Jercan nu s-a multumit doar cu spagile luate pentru medierea respectivelor matrapazlacuri si s-a implicat personal in shipping-ul fluvial din Romania.
Din pozitia importanta pe care o ocupa in cadrul Ministerului Transporturilor, Jeje si-a favorizat propria firma, Antigon Shipping SRL Constanta, inscrisa oficial pe numele fratelui sau Gheorghe Jercan si al altor obscuri asociati, in detrimentul CNFR Navrom Galati, companie cu capital de stat aflata in subordinea directorului Departamentului Transporturi Navale.
Inmatriculata in anul 1997, Antigon Shipping SRL Constanta este o firma al carei principal obiect de activitate sunt transporturile pe cai navigabile interioare. Actionariatul firmei Antigon este format din Gavril Mihai Copot, domiciliat in Bucuresti (50% din actiuni), Corneliu Andrei Sebesan, domiciliat in Constanta (25% din actiuni) si Gheorghe Jercan, domiciliat in Constanta (25% din actiuni).
Desi detine oficial doar 25% din capitalul social al firmei Antigon, fratele lui Jeje este, alaturi de Gavril Copot, unul dintre administratorii societatii de transporturi fluviale. De fapt, este principalul factor de decizie in cadrul societatii Antigon, tinand cont de faptul ca este unicul semnatar al documentelor ofi