"O vara de calitate"
Aceasta se desfasoara pana pe data de 30 septembrie * Pot participa toti agentii economici din domeniul serviciilor de alimentatie publica, serviciilor hoteliere si de agrement * La nivel national vor fi desemnate castigatoare trei firme care vor primi diplome de excelenta si trofeul "Consumator, Competitie, Calitate" * Nicu Radulescu, secretar de stat Autoritatea Nationala pentru Turism, prezent la lansarea campaniei, a declarat ca, la ora actuala, cele mai multe nemultumiri ale turistilor sunt legate de zgomotul discotecilor in aer liber * Prin urmare, se va lua masura sanctionarii agentilor economici care deranjeaza astfel turistii si se va merge chiar pana la sistarea activitatii La hotel "Europa" din Eforie Nord a avut loc, ieri, lansarea oficiala a campaniei nationale de promovare a calitatii in servicii, care se desfasoara sub sloganul "Consumator, Competitie, Calitate". Ieri, a avut loc prima etapa din cadrul campaniei, tema fiind "O vara de calitate". Evenimentul este organizat de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, in parteneriat cu Autoritatea Nationala pentru Turism, Confederatia Nationala a Patronatului Roman, Fundatia Romana pentru Promovarea Calitatii, Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc, Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, Centrul National de Invatamant Turistic, Federatia Industriei Hoteliere din Romania, Asociatia pentru Protectia Consumatorilor, Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Produselor si Serviciilor din Romania, Asociatia Nationala a Turismului Rural, Ecologic si Cultural si Organizatia Patronala din Turismul Balnear. Deschiderea oficiala a fost facuta de Rovana Plumb, ministru secretar de stat, presedintele ANPC, si Nicu Radulescu, secretar de stat Autoritatea Nationala pentru Turism. Rovana Plumb a declarat ca aceasta campanie este