Navele sub pavilion romanesc au fost auditate de inspectorii Port State Control din cadrul ANR, pe parcursul lunii iunie. Echipajele vapoarelor sub pavilion romanesc si companiile de navigatie au fost obligate sa adopte un plan de securitate impotriva posibilelor atacuri teroriste, iar pana la 1 iulie sa obtina un certificat international de securitate, de masuri obligatorii antiteroriste.
O prima masura luata de toate navele a constat in desemnarea unui ofiter insarcinat cu securitatea navei. Acesta poate fi capitanul vasului sau ofiterul 2, care vor avea sarcina de a aplica procedurile internationale in materie. Ofiterul de securitate va putea institui la bord navei trei niveluri de alerta.
Intrarea in vigoare a noului cod international de securitate a navelor a impus masuri speciale de securitate si in Portul Constanta.
Navele sub pavilion romanesc au fost auditate de inspectorii Port State Control din cadrul ANR, pe parcursul lunii iunie. Echipajele vapoarelor sub pavilion romanesc si companiile de navigatie au fost obligate sa adopte un plan de securitate impotriva posibilelor atacuri teroriste, iar pana la 1 iulie sa obtina un certificat international de securitate, de masuri obligatorii antiteroriste.
O prima masura luata de toate navele a constat in desemnarea unui ofiter insarcinat cu securitatea navei. Acesta poate fi capitanul vasului sau ofiterul 2, care vor avea sarcina de a aplica procedurile internationale in materie. Ofiterul de securitate va putea institui la bord navei trei niveluri de alerta.
Intrarea in vigoare a noului cod international de securitate a navelor a impus masuri speciale de securitate si in Portul Constanta.