Europa FM este cel mai ascultat post in mediul urban, depasind, in premiera, postul public. Kiss FM are o ascensiune fulminanta. Radio Romania Actualitati este in declin la nivel national, dar si in Bucuresti si in orase. Aparitia ultimelor rezultate de audienta radio a fost marcata furtunos.
Chiar in prima zi, Kiss FM a inceput o campanie agresiva de comunicare a cifrelor, ce-i drept extrem de favorabile. serban Huidu s-a intors pentru o zi din concediu pentru a realiza o "cronica" speciala cu aceasta ocazie. Nici Europa FM nu s-a lasat mai prejos privind informarea publicului.
Singurul post privat cu acoperire nationala (deocamdata, pentru ca Media Pro are "pe teava" Info Pro) a depasit Radio Romania Actualitati in mediul urban (o premiera!), iar la nivel national a ajuns la 2,1 milioane de ascultatori zilnic.
Declinul postului public poate fi pus si pe seama campaniei electorale, care a mutat atentia publicului catre posturile private si catre canalele publice regionale.
Sondajul, realizat in perioada 13 aprilie-24 mai, era asteptat cu sufletul la gura de o industrie care s-a caznit aproape un an sa-l porneasca si era curioasa sa afle efectele rebrandarii Contact in Kiss FM, ale plecarii Carcotasilor de la Radio 21 si cum se mai prezinta lupta intre Europa FM si postul public.
Datele sunt intr-adevar interesante atat la nivel national, cat si la orase si in Capitala. Informatiile fac o medie pe zi a audientei saptamanale si se refera la toate categoriile de public analizate (peste 11 ani). La nivel national, Romania Actualitati isi continua scaderea de audienta, avand o cota de 22,8% dintr-o piata totala de 10,3 milioane de ascultatori in perioada analizata.
Europa FM a sarit de doua milioane de ascultatori si s-a apropiat de RRA. Noul Kiss FM a trecut in fata Pro FM, de care il despart aproxim