- Social - nr. 133 / 8 Iulie, 2004 Liderul pietei farmaceutice romanesti - Glaxo Smithkline (GSK) - investeste, pentru al doilea an consecutiv, aproximativ 100.000 de dolari SUA, pentru a acorda tinerilor aflati la inceputul carierei posibilitatea unei bune orientari profesionale, lansand, luni, 5 iulie, a doua editie a "Scolii de Afaceri GSK". Participantii din acest an la acest program provin din centrele universitare Bucuresti, Iasi, Timisoara, Oradea, Targu-Mures (cu doi absolventi) si Craiova, cea mai mare parte a studentilor admisi (in total, 50) fiind absolventi ai facultatilor cu profil economic, urmati de cei de la facultatile de medicina si farmacie. Scoala este organizata in doua sesiuni (5-16 iulie 2004 si 2-13 august 2004), fiecare cuprinzand 25 de participanti. Ei vor beneficia de prezentari interactive si exercitii practice sustinute de profesionisti si vor acoperi domeniile: Marketing, Vanzari, Distributie, Finante, Resurse Umane, Comunicare si Relatii Publice, Productie si Dezvoltare Organizationala. Potrivit directorului general al GSK, Roberto Musneci: "Tinerii nu stiu ce ii asteapta dupa absolvirea facultatii, de aceea «Scoala de Afaceri GSK» are menirea de a le oferi proaspetilor absolventi repere clare referitoare la diverse profesii care sa ii ajute in alegerea meseriei potrivite". Aceasta scoala este inclusa in programele "GSK pentru Excelenta", care au ca scop incurajarea performantei in diferite arii de activitate, contribuind la sprijinirea eforturilor celor care doresc sa atinga excelenta profesionala. GHEORGHE GIURGIU - Social - nr. 133 / 8 Iulie, 2004 Liderul pietei farmaceutice romanesti - Glaxo Smithkline (GSK) - investeste, pentru al doilea an consecutiv, aproximativ 100.000 de dolari SUA, pentru a acorda tinerilor aflati la inceputul carierei posibilitatea unei bune orientari profesionale, lansand, luni, 5 iulie, a doua editie