Dupa ce a involburat imaginatia unora cu o posibila cooperare cu Lia Roberts, Partidul Umanist Roman parea a se profila pe candidati de genul feminin. Pentru alegerile locale, PUR a iesit pe piata ca un posesor de reteta a fericirii. A anuntat ca va sustine femeile.
Cele mai nedreptatite, majoritarele, sensibilele si ingrijoratele noastre partenere de viata pareau a-si fi gasit, in sfirsit, masinaria politica necesara. Pe Antena 1, prezenta unor doamne, altfel agreabile, a inceput sa devina insistenta. Cine a monitorizat campania pentru alegerile locale a putut observa insa un lucru.
Nu toate femeile candidate de la diverse partide in competitie au aparut in emisiunile Antenei 1. Unele chiar n-au fost promovate, de parca ar fi fost barbati misogini, iar nu colege de suferinta si problematica. Insistenta cu care Antena 1 a sustinut doar propriile candidate a ajutat la intelegerea situatiei. Nu a fost vorba de nici o campanie in favoarea femeilor.
Situatia lor grea a ramas la fel de departe de preocuparile partidului cuplat cu postul de televiziune. Interesul era mult mai meschin. Campania viza doar cistigarea de voturi pe baza folosirii la televiziune a imaginii femeilor in tranzitie.
Alegerile locale si modul in care candidatele Partidului Umanist Roman au fost promovate pe canalul de televiziune Antena 1 au desenat un caz ce nu mai poate fi ignorat. E vorba despre legaturile intre un partid politic si un post de televiziune.
Daca in cazul televiziunii publice, CNA-ul a reglementat cele mai multe dintre aspecte, in cazul celor private avem inca de-a face cu un mare teritoriu nereglementat.
Bunaoara, citi bani a incasat Antena 1 de pe urma spoturilor de promovare a candidatilor PUR? A avut acest partid un buget de campanie? Este el rezultatul cotizatiilor si al donatiilor sau s-a constituit si pe baza un