Daca Grecia a fost marea castigatoare a Euro 2004, in competitia paralela dintre site-urile care au relatat evenimentul pentru publicul britanic locul intai a fost castigat de BBC, cu o medie saptamanala de 1 milion de vizitatori unici, arata un studiu al companiei Nielsen/Netratings. Pe locul doi s-a clasat site-ul Sky Sports, cu aproximativ 400.000 de vizitatori pe saptamana, urmati de Yahoo Sports cu 300.000. Site-ul oficial al competitiei, Uefa Euro 2004, s-a clasat de-abia pe locul 5, cu aproximativ 250.000 de vizitatori unici, fiind devansat, la mica distanta, de site-ul Sporting Life. In schimb, site-ul oficial Uefa Euro 2004 a fost cel care a atras proportia cea mai echilibrata de barbati (53%), respectiv femei (47%). Site-ul cel mai putin vizitat de femei, dintre cele monitorizate, a fost Sky Sports, cu 8%. Campionii pe Marea Britanie, cei de la BBC, au atras si ei un procent mic de femei: doar 10% din totalul vizitatorilor. Site-ul care a atras cei mai multi tineri sub 24 de ani (care au reprezentat 24% din totalul vizitatorilor) a fost Uefa. Tot site-ul oficial al turneului a atras si cel mai mare procent de vizitatori intre 24 si 45 de ani, adica 66% din totalul celor care au accesat adresa oficiala a competitiei. Site-ul preferat de cei mai in varsta dintre britanici (peste 45 de ani) a fost Sporting Life, clasat pe locul 4 in topul general realizat de firma Nielsen/Netratings. mihai.musatoiu@zf.ro
Daca Grecia a fost marea castigatoare a Euro 2004, in competitia paralela dintre site-urile care au relatat evenimentul pentru publicul britanic locul intai a fost castigat de BBC, cu o medie saptamanala de 1 milion de vizitatori unici, arata un studiu al companiei Nielsen/Netratings. Pe locul doi s-a clasat site-ul Sky Sports, cu aproximativ 400.000 de vizitatori pe saptamana, urmati de Yahoo Sports cu 300.000. Site-ul oficial al competitiei, Ue