Incercand sa creeze un mijloc eficient de comunicare cu clientii sai,
Microsoft a proiectat un portal Web pentru managerii companiilor
mijlocii, au declarat directorii companiei.
Portalul se cheama
momentan Customer Connection Center, sau C3, si va oferi clientilor
informatii personalizate atat despre licentele si serviciile oferite de
Microsoft cat si informatii generale, care cuprind sfaturi pentru
afaceri, a declarat Steven Guggenheimer, vicepresedinte la Small and
Midmarket Solutions & Partner Group (SMS&P), Microsoft.
Un site Web pentru manageri va completa oferta de site-uri Web de la
Microsoft. Compania este in curs de introducere a unui site Web pentru
clientii din randul companiilor mici care se cheama Small Business
Center si va publica in curand site-ul Microsoft Developer Network
(MSDN) pentru dezvoltatori si site-ul Microsoft TechNet, pentru
profesionistii in domeniul tehnologiei.
''Consideram ca site-ul
va placea clientilor nostri din randul companiilor mijlocii,'' a
declarat Guggenheimer. ''In comunitatea de afaceri, nu avem inca asa
ceva pentru manageri care nu sunt profesionisti in domeniul
tehnologiei.''
Microsoft numeste mijlocii acele companii cu un
numar de angajati intre 50 si 1000. Companiile mai mari au de obicei
propriul lor account manager in cadrul Microsoft, care le ofera
informatii.
Planurile pentru Customer Connection Center sunt in
prima faza. Guggenheimer nu a precizat cand va fi lansat acest site.
Incercand sa creeze un mijloc eficient de comunicare cu clientii sai,
Microsoft a proiectat un portal Web pentru managerii companiilor
mijlocii, au declarat directorii companiei.
Portalul se cheama
momentan Customer Connection Center, sau C3, si va