Aerodromul este destinat zborurilor de agrement in zona Litoralului si Deltei Dunarii. Serviciile pe care compania vrea sa le ofere acopera cam toata gama de activitati ce se pot realiza cu ajutorul avioanelor mici, de la salturi cu parasuta si pana la zboruri de agrement si zboruri publicitare.
TEAM BUILDING. Investitiile facute pana acum totalizeaza 300.000 dolari, iar pana la sfarsitul anului ele vor ajunge la un milion. Acestea se vor face in infrastructura, piese de schimb si echipament, dar si intr-un avion de scoala.
De asemenea, va fi realizata o capacitate de cazare de 30-40 locuri, pentru a crea o comunitate a pasionatilor de parasutism, spune Dorin Ivascu, directorul bazei aeriene. Serviciile de publicitate includ tractarea de bannere, vopsirea avioanelor in culori specifice diverselor marci si salturi cu parasuta. Acestea din urma sunt avute in vedere si pentru programele de “team building“.
POTENTIAL. Ivascu considera ca aviatia mica are viitor in Romania si va reusi sa transforme pasiunea sa in afacere. Ca argument, el spune ca in Ungaria exista 500 de avioane private, iar in Romania doar 20, ceea ce face ca piata sa aiba un potential important. Una dintre problemele cu care se confrunta este faptul ca firmele de leasing nu sunt obisnuite cu contractele pentru aviatie.
Pentru un tur de Litoral de 20 de minute cu un avion de tip Cessna 172, o persoana va trebui sa plateasca 1,2 milioane lei la plus TVA, iar o excursie de o ora in Delta costa 7,4 milioane lei. In acelasi timp, 20 de minute de zbor cu elicopterul costa 3 milioane lei, iar o cursa aerotaxi de o ora costa 32 milioane lei pentru grupuri de maximum patru pasageri.
SCOALA DE ZBOR
Se pot efectua salturi cu parasuta la 22 euro pentru cei care detin brevet si cursuri intre 200 si 900 euro pentru incepatori. Aerodromul detine si