Motorola, al doilea producator de telefoane mobile la nivel mondial, a anuntat o crestere a vanzarilor de 40% in trimestrul doi, insa compania a inregistrat pierderi de 203 milioane de dolari in aceeasi perioada, din cauza unor cheltuieli exceptionale, informeaza BBC News. Vanzarile totale ale Motorola in trimestrul doi au atins valoarea de 8,7 miliarde de dolari, peste estimarile analistilor. Vanzarile din trimestrul doi al anului trecut au valorat cu 40% mai putin, adica 6,2 miliarde de dolari. Totusi, cheltuieli exceptionale in valoare de 900 milioane de dolari au facut ca Motorola sa incheie trimestrul cu pierderi in valoare de 203 milioane de dolari, fata de profitul de 119 milioane de dolari obtinut in trimestrul doi al anului 2003. Reprezentantii Motorola au afirmat ca grupul a continuat sa castige procente din cota de piata la nivel mondial, in dauna rivalilor de la Nokia. Evolutia favorabila a fost explicata de catre oficialii Motorola prin "succesul avut de produsele noi". Edward Zander, director executiv Motorola, a spus ca nu poate face estimari mai departe de urmatorul trimestru, din cauza marilor reduceri de preturi care se practica pe piata mondiala de telefoane mobile. "Totusi, stim ce avem de facut in urmatorii doi ani", a spus el, aratand ca Motorola va continua sa ii concureze puternic pe rivalii de la Nokia. "Vom regandi unele din actiunile si strategiile companiei noastre", a mai spus Zander.
Motorola, al doilea producator de telefoane mobile la nivel mondial, a anuntat o crestere a vanzarilor de 40% in trimestrul doi, insa compania a inregistrat pierderi de 203 milioane de dolari in aceeasi perioada, din cauza unor cheltuieli exceptionale, informeaza BBC News. Vanzarile totale ale Motorola in trimestrul doi au atins valoarea de 8,7 miliarde de dolari, peste estimarile analistilor. Vanzarile din trimestrul doi al anului