Autobuzele societatii Trans Lia au intrat pe traseul 22 fara a avea licenta de operare pentru municipiul Bacau si nici autorizatie de la Autoritatea Rutiera Romana. Singura societatea care, conform legii, are dreptul sa practice transportul de persoane pe raza municipiului Bacau este Transport Public.
Aceasta a castigat licitatia pentru toate traseele din Bacau, licitatie la care celelalte firme au refuzat sa participe.
Directorul general al Transport Public, Nicolae Sutu, ne-a declarat ca situatia i se pare de-a dreptul incredibila. „Cei din AOTPP folosesc traseul 17 cum vor ei, chiar daca noi l-am castigat la licitatie, iar acum au inventat un nou traseu si intra pe 22. Nimeni nu ia nici o masura in fata acestui abuz. Nici macar Consiliul Local cu care am semnat contractul de concesiune.
Noi dam bani catre municipalitate dar nu suntem protejati fata de acest tip de abuzuri“.
Primarul nu are timp pentru problemele Bacaului
Sindicatul din cadrul Transport Public si reprezentanti ai conducerii au incercat sa rezolve problema printr-o discutie cu primarul Bacaului. Dupa o prima intalnire ratata la ora 13.00, reprezentantii Transport Public au reusit, doua ore mai tarziu, sa-i intalneasca doar pe cei doi viceprimari, Nicolae Onica si Mihai Slic.
Intalnirea cu primarul nu a mai avut loc deoarece programul acestuia, se pare, nu i-a permis sa se intalneasca si cu delegatia Transport Public. Insa, in timp ce reprezentantii societatii de transport asteptau in fata usilor inchise, primarul Stavarache impreuna cu doi consilieri se afla la sediul firmei sale, chiar daca programul primariei nu se incheiase.
Autoritatile nu cunosc legea
Celor de la Transport Public nu le-a ramas decat sa discute cu viceprimarii Onica si Slic. Ca de obicei, dupa normele introduse de noua administratie, presa nu