De acum, iesenii vor putea opta pentru calitatea serviciilor privind expedierea corepondentei. Incepand cu prima zi a lunii august, Compania Nationala Posta Romana a infiintat serviciile de trimitere a corespondentei, care vor fi de doua feluri. Astfel, corespondentele vor fi trimise in sistem Prioritar sau Neprioritar, dupa solicitarea clientului. Cele trimise in sistem Prioritar sunt sortate, transportate si livrate cu viteza maxima, avand ca termen de distribuire o zi de la data la care ajunge in reteaua postala. In sistemul Neprioritar, pentru 90 la suta din totalul trimiterilor, vor fi distribuite in patru zile de la data in care intra in reteaua postala. Trimiterilor Prioritare le va fi aplicata o eticheta autoadeziva, de culoare albastra, pe fata plicurilor, pe care este inscriptionata mentiunea Prioritar. Aceste etichete sunt puse la dispozitia clientilor in toate subunitatile postale, avand in prezent un tarif promotional, in valoare de cinci mii lei.
Ana-Maria CHITIGA
De acum, iesenii vor putea opta pentru calitatea serviciilor privind expedierea corepondentei. Incepand cu prima zi a lunii august, Compania Nationala Posta Romana a infiintat serviciile de trimitere a corespondentei, care vor fi de doua feluri. Astfel, corespondentele vor fi trimise in sistem Prioritar sau Neprioritar, dupa solicitarea clientului. Cele trimise in sistem Prioritar sunt sortate, transportate si livrate cu viteza maxima, avand ca termen de distribuire o zi de la data la care ajunge in reteaua postala. In sistemul Neprioritar, pentru 90 la suta din totalul trimiterilor, vor fi distribuite in patru zile de la data in care intra in reteaua postala. Trimiterilor Prioritare le va fi aplicata o eticheta autoadeziva, de culoare albastra, pe fata plicurilor, pe care este inscriptionata mentiunea Prioritar. Aceste etichete sunt puse la dispozitia clientilor in toate su