Romania nu se dezice nici in deciziile luate de putere si seamana perfect cu ea insasi si in cazul masurilor adoptate de opozitie, atunci cind aceasta, la rindul ei, detine controlul in unele institutii.
Cam asta tradeaza hotarirea Consiliului General al Municipiului Bucuresti. La cererea primarului Traian Basescu, consilierii bucuresteni au adoptat o hotarire pentru protectia mediului. Ea poarta numarul 106 si a devenit repede extrem de cunoscuta, mai ales din cauza neintelegerilor si scandalurilor provocate.
De la 1 august, a intrat in vigoare aceasta “lege” a “parlamentului” bucurestean, “lege” adoptata cu scopul de a face din Capitala un oras mai curat, mai putin aglomerat si cu strazi acceptabile.
Bucurestii arata lamentabil. E drept, dezastrul vine si dupa patru ani de prea multa politica a primarului general al Capitalei, dupa un razboi lung si greu, de natura politica, purtat cu primarii de sectoare si cu Consiliul General. Un plan de redresare facut cu cap ar fi fost necesar.
Traian Basescu, plin de elanuri patetice, dar fara planuri temeinice, s-a dus la Consiliu sperind sa obtina fluierind aprobarea proiectelor legate de pasajul de la Gara Basarab. Cu toata victoria sa zdrobitoare, la vot, Traian Basescu a fost invins ca un incepator!
Scandalul cu circulatia camioanelor grele intre orele 7.00 si 21.00 in Bucuresti vine de la o preocupare legitima. Traian Basescu, pornit ca din tun, s-a apucat sa diminueze infernul din Capitala. Pe 3 iulie, el a anuntat ca, de la 1 august, va intra in vigoare disputata Hotarire 106.
Consiliul General, la pachet cu aceasta, a mai adoptat o decizie, 109, care stipuleaza ca autovehiculele care circula prin oras trebuie sa fie spalate pe roti si, in cazul marfurilor in vrac, acoperite cu prelata.
Deciziile au generat confuzie, nervi, amenzi si injuraturi. Constructorii s