Tara arde si baba se fardeaza... Nu cred sa existe, in Romania cel putin, vreun post de televiziune care sa afiseze o politica elitista, sustinand in prime-time ca se adreseaza celor mai rasariti Tara arde si baba se fardeaza...
Nu cred sa existe, in Romania cel putin, vreun post de televiziune care sa afiseze o politica elitista, sustinand in prime-time ca se adreseaza celor mai rasariti dintre traitorii pe aceste meleaguri. Televiziunea se adreseaza "maselor", termen care, de cele mai multe ori, se traduce prin "acea parte a populatiei cu un nivel scazut, in cel mai bun caz mediu, de trai". Tot realizatorul de emisiuni se cazneste sa fie popular, sa ajunga pe aceeasi lungime de unda cu privitorul, sa-l faca sa rezoneze cu cele ce-i sunt aratate pe ecran, pentru a-si asigura si publicul "de data viitoare". E firesc ca oamenii muncii sa-si primeasca, la matineu, programe de stiri, din care sa afle ce se mai petrece in lume, dar si cand se opresc gazele, cat de sprintar e azi dolarul, unde au fost amplasate antipaticele radare, cam cate grade vor fi catre pranz si ce tramvaie circula deviat. Rubricile de "utilitare" raman, de buna seama, cele mai folositoare pentru o zi despre care vrei sa speri ca va fi buna. Ieri dimineata, insa, la Prima rasarise pastila numita "Accent tv", in care ni se facea un instructaj ceva mai diferit. Natiunea a aflat motivul pentru care avusese insomnii in ultima vreme: nu i se comunicase cat cheltuiesc, "in medie", femeile patriei, lunar, pentru frmusete. Astfel ca ni s-au livrat detalii cat se poate de utile (?!), direct de la sursa, adica de la o domnisoara care are norocul de a fi ajuns vedeta. Sorana de la A.S.I.A. ne-a marturisit pe ce "investeste" ea: haine, pantofi, salon, posete, alte si alte "maruntisuri". Ca si cum obiceiurile fetei devenisera, peste noapte, traditie populara, iar fiecare fiica a acestui neam are aceleas