Conducerea Societatii "Transport Public" pare a nu sti sa piarda, dupa ce, ieri, directorul Neculai Sutu aproape ca ne-a inchis telefonul in nas in momentul in care am incercat sa aflam pozitia sa vizavi de decizia Primariei de a suspenda licitatia de concesionare a traseelor de transport public din oras. "Nu pot sa va dau nici o informatie atit timp cit scrieti minciuni in ziar", ne-a spus directorul Sutu, dupa care a inchis telefonul. Care sint presupusele neadevaruri, nu am reusit sa aflam. Amintim ca, in cursul zilei de joi, Primaria a hotarit sa puna in aplicare o decizie a Tribunalului Suceava, care spune ca, pina la solutionarea proceselor pe fond, hotarirea vechiului Consiliu Local prin care se anunta organizarea licitatiei se suspenda. Drept urmare, SC Transport Public a fost nevoita sa-si retraga autobuzele de pe traseul 17, in timp ce "particularii" au renuntat la traseul 22 barat. In aceste conditii, am fost nevoiti sa luam ca atare informatiile venite dinspre Asociatia Operatorilor de Transport Public Privat (AOTPP), care sustineau ca firma Agripinei Sechelariu "a inceput deja sa trimita pe adresa Primariei somatii in care reclama faptul ca nu am am respectat caietul de sarcini, in sensul ca pe traseu s- au aflat mai multe masini decit ar fi fost normal, motiv pentru care «Transport Public» cere sa intre din nou pe traseul 17". Vasile Luncanu, presedintele AOTPP, a recunoscut ca, ieri, au circulat pe traseul 17 mai mult de opt autobuze cite sint prevazute in caietul de sarcini amintit, dar spune ca acest lucru nu a depins de asociatia pe care o conduce. "Noi am avut opt masini, dar pe traseu au circulat si autobuzele lui Petrea si Dana (Catalin Petrea si Marin Dana, patronii firmelor care, in momentul organizarii licitatiei, au preferat sa se alature celor de la "Transport Public", n.r.), care, in acest moment, nici ei nu stiu ai cui sint. Am spus-o, noi