•Liniile telefonice infiintate pentru ajutorarea sinistratilor sunt ineficiente •In unele cazuri, nu raspunde nimeni •"Primim, in medie, patru apeluri pe zi, dintre care doua sunt, de fapt, glume proaste", a declarat ofiterul de serviciu al Prefecturii
Liniile telefonice pentru ajutorarea sinistratilor din tara, infiintate prin dispozitia subprefectului judetului Iasi, Corneliu Rusu Banu, s-au dovedit a fi ineficiente. Acestea fie sunt solicitate in mare parte de glumeti neinspirati, fie dispecerii care ar trebui sa raspunda apelurilor nu-si fac treaba. Reporterii cotidianului ZIUA de Iasi au apelat pe rand numerele de telefon infiintate prin ordinul subprefectului, iar rezultatele au fost dezamagitoare. In cursul saptamanii trecute, Rusu Banu a dat asigurari privind eficienta si promptitudinea cu care se va actiona la apelurile solicitantilor. La numarul de telefon infiintat la Prefectura Iasi, 232.393, dispecerul de serviciu si-a facut datoria, raspunzand cu promptitudine la toate intrebarile reporterilor. Insa reporterii ZIUA de Iasi au fost singurii care au apelat aceasta linie telefonica ieri. "Sunteti prima persoana care a sunat astazi. Primim, in medie, patru apeluri pe zi, dintre care doua sunt de fapt glume proaste. Cei care suna sunt interesati de locatia centrelor de colectare de bunuri pentru sinistrati. Pana in prezent, toate apelurile inregistrate au fost facute de persoane din municipiul Iasi", a declarat ieri dispecerul Prefecturii. Linia fierbinte infiintata la Pascani este de-a dreptul muta. Desi subprefectul Rusu Banu a declarat ca va fi permanent o persoana care va prelua la orice ora apelurile solicitantilor, la numarul de telefon 762.272 nu a raspuns nimeni ieri. In schimb, linia telefonica de la Targu Frumos este pur si simplu inutila. La numarul 710.330 nu a cerut nimeni relatii cu privire la donatiile pentru sinistrati. "Pa