Talismane aducatoare de noroc, mototrotinete, radiatoare de otel, detergenti, lapte ori vopsea de par sint produse pentru care nu s-au sfiit sa pozeze Adrian Pintea, Catalina Mustata, Stefan Banica jr., Alexandru Bindea, Nadia Comaneci. De ce accepta unele persoane cunoscute sa se asocieze cu anumite produse, uneori neasteptate, aflati in cele ce urmeaza.
Vopseaua de par a lui Iantu
Ne-a explicat ce sanatos este sa-ti iei zilnic doza de vitamine, recomandind Multivita. Ne-a zimbit din afise, sfatuindu-ne sa apelam la serviciile RomTelecom. Dar si sa ne racorim cu o bere Ursus. Acum, Virgil Iantu a revenit pe piata publicitara. Prezentatorul de la Prima TV face reclama la o vopsea de par care este destinata, in special, femeilor.
E primul barbat mioritic care recomanda un astfel de produs. Pentru asta ne asteptam sa zarim un Iantu cu parul proaspat vopsit intr-o nuanta la moda. El insa ne priveste din poza la fel de grizonat cum il stim. Pentru ca, ne declara el, nu ar accepta niciodata sa se vopseasca. Sloganul e facut pe ideea protevista “Nicu zice ca...”. Deci: “Iantu zice ca e ultra!”.
“Loncolon Ultra”, caci despre acest produs este vorba, se va lansa la toamna, cu 11 nuante noi. “Nici intr-un caz nu as fi folosit vreodata vopsea de par, dar, cind mi s-a facut propunerea, mi s-a parut o gaselnita care m-a distrat. Campania tine un an si o sa evolueze. Unii inteleg despre ce e vorba, altii nu, dar daca or sa urmareasca povestea, or sa-si dea seama.
Am facut-o pentru ca am crezut ca e OK asocierea mea cu imaginea firmei respective. As mai face reclame, sint unul dintre rasfatati in privinta asta, totul e sa se potriveasca cu stilul meu, iar campania sa fie pe gustul meu. Nu as accepta insa niciodata sa fac reclama la tigari. Nici pentru 1.000.000 de dolari!”
Mototrotineta lui Pintea
“D