* 30% dintre persoanele care au sunat la numarul 0.800.800.300 au cerut informatii despre prognoza meteo, despre locurile de distractie ori un grafic al zilelor in care ploua * Din cele mai bine de 6.900 de apeluri, au fost rezolvate putin peste 1.000 Linia verde pusa de Guvern la dispozitia romanilor care au ceva de reclamat - 0.800.800.300, si care permite apeluri gratuite, este un bun prilej pentru cei care "se tin de poante" sa ceara informatii despre locurile in care pot face jogging ori se pot distra sau sa sune zilnic pentru a intreba daca este cazul sa-si ia umbrela atunci cand pleaca la plimbare. Secretarul de stat Vasile Rusu, reprezentant al Cancelariei primului-ministru, a declarat ieri ca in perioada 10 iunie-31 iulie a.c. au sunat 6.945 de romani la numarul 0.800.800.300, cele mai multe reclamatii avand ca obiect sanatatea, protectia sociala si familia - 32,2%, proprietatea - 24,6% si coruptia - 14,3%. Alte aspecte semnalate privesc justitia, majorarea si recalcularea pensiilor sau abuzurile functionarilor publici. 56% dintre cei care au sunat la acest numar de telefon sunt barbati, 34,9% - femei, 5% sunt apeluri anonime, iar 4% sunt in nume colectiv. Totodata, cele mai multe dintre apeluri provin de la oras, Capitala conducand detasat, din mediul rural fiind doar 15% dintre apelati. "Toate apelurile serioase sunt stocate pe un CD, care ajunge in fiecare zi la orele 12.00 pe masa primului-ministru", a precizat Vasile Rusu. De asemenea, sesizarile sunt trimise spre institutiile abilitate sa le rezolve, insa acestea nu se prea grabesc sa dea un raspuns. "Deocamdata, ritmul rezolvarii acestor sesizari este lent, doar 20% dintre petitiile trimise spre rezolvare primind un raspuns", a declarat un alt reprezentant al Cancelariei premierului, Gavril Miscoiu. Acesta are insa si o scuza pentru "lentoarea" institutiilor statului: termenul in care trebuie dat un