Pe una dintre cisternele deraiate scria motorina, desi continea benzina
La mai bine de 24 de ore de la accidentul feroviar din Gugesti, anchetatorii nu au tras inca o concluzie cu privire la modul in care a ajuns sa ia foc transportul de petrol. Multe dintre intrebarile cu privire la legalitatea transportului si la oamenii care se ascund in spatele acestei tranzactii au ramas fara raspuns. Ieri, pompierii au lucrat aproape toata ziua pentru eliberarea liniilor de cale ferata, iar circulatia trenurilor fost reluata pe un singur sens. Cei patru militari internati la Spitalul Judetean Vrancea se simt bine si urmeaza sa fie externati in citeva zile. Neculai Macovei (19 ani), din comuna Paltin, soldatul care a suferit arsuri pe 50% din suprafata corpului, se afla in continuare in stare critica, sub supravegherea medicilor de la Spitalul Militar din Bucuresti. Agentia de Protectie a Mediului Vrancea face determinari pentru a stabili daca incendiul urmat de explozie a afectat mediul inconjurator.
"Domnul Mitrea s-a aventurat in declaratii!"
Reprezentantii producatorului de osii din Bals acuzat de ministrul Transportului Miron Mitrea ca s-ar face vinovat de accidentul feroviar de la Gugesti resping acuzatiile acestuia. ?Domnul Mitrea s-a aventurat in declaratii. S-a grabit!?, a replicat Marian Balan, director Resurse Umane in cadrul Subasamble Material Rulant SA Bals.
Duminica, imediat dupa accident, Miron Mitrea a declarat ca de vina pentru deraierea vagoanelor care au explodat ulterior se face fabrica de osii. ?Cred ca este vorba de un defect care a scapat inclusiv producatorului, de aceea am dat ordin sa fie retrase toate cele 60-70 de vagoane echipate cu osii din acelasi lot?, a afirmat ministrul, care a adaugat ca se va constitui ca parte civila impotriva fabricii din Bals, pentru despagubiri.?Domnul Mitrea s-a cam grabit cu declaratiile