Grupul de firme Flamingo a raportat, in primele sase luni ale acestui an, o cifra de afaceri de 38 milioane dolari, in crestere cu 31% comparativ cu intervalul similar din 2003. "Strategia companiei de a impune pe piata marcile proprii de calculatoare se dovedeste a avea consistenta", a apreciat Dragos Simion, presedintele Flamingo Computers. Potrivit Flamingo, care citeaza un studiu realizat de IDC, grupul ocupa prima pozitie in clasamentul asamblatorilor de sisteme in ceea ce priveste totalul unitatilor vandute, cu o cota de piata de 14,8%. Pe locul al doilea se situeaza grupul Romsoft, cu 13,5%, urmat de grupul K-Tech Ultrapro, cu 10,3% din totalul unitatilor vandute pe piata romaneasca. In ceea ce priveste nivelul vanzarilor, Flamingo ocupa locul al doilea, cu 11,1% din piata, pe primul loc situandu-se Hewlett-Packard, care detine 16,2% din totalul vanzarilor. Piata de PC-uri din Romania se afla in crestere pe primele sase luni ale anului in curs. Astfel, in ceea ce priveste numarul de unitati vandute, in primul semestru cresterea inregistrata a fost de 75,4%, releva studiul IDC. In privinta valorii pietei, cresterea a fost putin mai mica, de 56,4%. Numarul sistemelor vindute de Flamingo a crescut in primele sase luni la 26.400, fata de 8.900 in aceeasi perioada a anului trecut. Vinzarile s-au realizat atit prin reteaua proprie de magazine, cit si prin intermediul contractelor de distributie catre alti operatori din piata. Si rezultatele financiare pe primul trimestru ale grupului Flamingo indica o crestere fata de anul trecut. Astfel, incasarile pe primele trei luni ale anului s-au ridicat la valoarea de 20 de milioane de dolari, adica cu 34% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Activitatea de distributie internationala, prin compania Flamingo International, manifesta si ea o tendinta crescatoare, spun oficialii. Cresterea este determinata de spo