Impuscat in cap de politistii din Castellano, in decembrie 2003, Bolgiu a fost eliberat din arest si internat intr-un spital pentru paraplegici De mai bine de sase ani, autoritatile de la Bucuresti se chinuie sa puna mana pe cel mai vanat hot de masini de lux din Romania. De fiecare data, Radu Bolgiu, zis "Boso", zis "Robocop", a scapat din ghiarele oamenilor legii pe motive medicale, invocand mereu sechelele cu care a ramas dupa un grav accident de circulatie, pe care l-a provocat in toamna anului 1998, pe Podul Cernavoda, unde conducea nebuneste un BMW furat. Fugit din tara si impuscat in cap de politistii spanioli, in decembrie 2003, cand a fost surprins la volanul altei masini furate, "Robocop" este liber din nou, dupa ce magistratii din Spania au decis internarea sa intr-un spital de reabilitare pentru paraplegici. In urma cu o saptamana, autoritatile spaniole au respins cererea de extradare a lui Bolgiu, invocand ratiuni umanitare, legate de starea de sanatate a acestuia. Radu Bolgiu, cel mai temut hot de masini roman, si-a inceput "cariera" in 1998, in numai cativa ani reusind sa organizeze o grupare acuzata de furtul a zeci de limuzine. Pe lista "trofeelor" sale se numara "Mercedes"-ul ambasadorului Republicii Yemen la Bucuresti si "Jeep"-ul lui Dorin Mateut. Printre complicii sai se afla si killer-ul basarabean Arcadie Bozari, capturat in timp ce incerca sa forteze barajul politiei, la volanul masini furate de la un pastor american. Intrat si in cercurile VIP-urilor lumii mondene, "Boso" a fost nevoit sa fuga din tara, dupa ce, in martie 2001, a fost emis, pe numele sau, un mandat de cercetare. Anchetatorii care il pusesera in libertate dupa arestarea sa, in 1999, pe motive medicale, erau hotarati sa puna din nou mana pe el. "Robocop", care isi merita pe deplin aceasta porecla (avea tije metalice in membre si o placuta metalica la cap, dupa accidentul de pe