Camionagiii sunt stapanii drumurilor publice din aceasta tara. Ei nu stiu decat de frica masinilor cu girofar. Cu politistii au invatat sa se inteleaga. Iar daca rasucesc covrigul la firma vreunui potentat, le dau cu flit politistilor. Am vazut o scena incremenitoare in vara asta, la iesirea din Bragadiru. Un camionagiu oprit dupa radar il soma pe politistul care voia sa-l amendeze sa-i ia si carnetul: "Ia, ma, si carnetul. Ca mi-l aduci maine acasa!". Si s-a urcat d-l sofer in camion si a plecat ca demnitarii pe care n-are voie politistul sa-i intrebe de ce calca legea. Nu-i apar pe politistii de la Circulatie, dar nici chiar asa!
Spatele pe care il au anumite firme de transport are damf de corupti.
Dar in loc sa le taie unghiile transportatorilor care isi inchipuie ca au luat soselele in arenda, ministerul d-lui Mitrea a lasat paharul sa se umple. Pana s-a varsat la Mihailesti. Din ancheta de la Gugesti ies la suprafata amanunte care iti taie respiratia. Unul dintre vagoanele-cisterna care au explodat era, pe eticheta, incarcat cu motorina. Pe dinauntru avea insa benzina.
Asta pune capac si accidentului, si increderii mele in CFR.
Transportatorul, firma de stat, nu verifica ce transporta! Daca e vorba de neglijenta trebuie dati jos cativa "manageri" de la CFR. Fiindca habar n-au ce se intampla la ei in ograda. Dar daca e vorba de complicitate? Ceea ce pare mai probabil. La CFR, inainte de asa-zisa sigilare a vagoanelor, se verifica ce contin ele, deoarece la capatul cursei beneficiarul transportului se poate plange de furturi sau de eventuala degradare a marfii.
Cand e vorba de vagoane-cisterna, aceste bombe pe roti de tren, are voie CFR-ul sa mearga "pe incredere", luand de buna declaratia clientului? Din cate stiu eu, nu!
L-am auzit pe un lider de sindicat din CFR explicand ca uriasul incendiu de la Gugesti a avut printre