* Si la sucuri, lucrurile stau destul de bine * "Pentru industria inghetatei, vara lui 2004 a fost dificila", spun producatorii Consumul de bere si bauturi racoritoare n-a fost influentat de capriciile vremii in aceasta vara. Astfel, potrivit datelor producatorilor din domeniu, chiar daca in primele luni ale verii, cand au fost inregistrate temperaturi mai scazute, cresterea vanzarilor a fost nesemnificativa, in perioada urmatoare dinamica s-a mai imbunatatit. Quadrant Amroq Beverages (QAB) si Coca-Cola HBC, doi dintre cei mai mari competitori de pe piata bauturilor racoritoare, au inregistrat in aceasta vara vanzari in crestere la toate produsele din portofoliu. Potrivit datelor QAB, imbuteliatorul racoritoarelor Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si al apei minerale Roua Muntilor, in lunile iunie si iulie, cu exceptia vanzarilor de apa minerala, compania a inregistrat cresteri la toate categoriile, respectiv bauturi carbonatate si necarbonatate - 23 la suta, Ice Tea - crestere de volum cu 215 la suta, ceea ce a determinat o crestere a cifrei de afaceri cu 133 la suta. O influenta importanta asupra nivelului vanzarilor au avut-o campaniile promotionale. "Pepsi a avut un succes foarte mare cu promotia de vara bazata pe imaginea fotbalistilor din echipa Pepsi, dar si cu lansarea Pepsi Twist Light, precum si cu noua campanie de imagine centrata pe sloganul "Dare for more" (n.r.- indrazneste mai mult)", ne-a declarat Eusebiu Margasoiu, directorul de marketing al QAB. Pentru Coca-Cola, in al doilea trimestru al acestui an vanzarile inregistrate au fost cam la acelasi nivel ca anul trecut, datele companiei aratand insa o crestere pe primele 6 luni ale anului cu circa 7 la suta fata de anul trecut, crestere care s-a simtit la toate categoriile de produse. Ploaia nu a taiat nici pofta de bere a romanilor. Astfel, desi sezonul a debutat cu vreme mai rece, lunile urmatoare au co